
Kim jesteśmy
Działamy od ponad 25 lat na polskim rynku jako firma z rodzimym kapitałem. Tworzymy grupę kapitałową zajmującą się głównie obsługą detalicznych sieci sprzedaży. Zarządzamy łącznie ponad 200 takimi punktami sprzedaży na terenie całej Polski w których zatrudniamy prawie 500 osób. Naszymi klientami są obecnie firmy z branży elektroniki użytkowej, ale posiadane doświadczenie i potencjał, pozwala nam obsługiwać w podobny sposób praktycznie każdego klienta.
Współpracujemy obecnie z trzema operatorami telekomunikacyjnymi oraz kilkoma producentami elektroniki w szczególności z Apple oraz Xiaomi, prowadząc w ich imieniu w najlepszych lokalizacjach autoryzowane salony sprzedaży. Obsługiwane przez nas sieci sprzedaży są jednymi z największych w ramach partnerów, z którymi współpracujemy.

Notowani na GPW w Warszawie od 2006 roku
Jesteśmy spółką giełdową notowaną na głównym parkiecie GPW w Warszawie od 2006 roku, co potwierdza naszą skalę rynkową, wiarygodność i świadczy o stosowanych standardach działania. Pozyskaliśmy podczas debiutu prawie 20 mln zł, które w tamtym czasie pozwoliły nam na wiele akwizycji, dzięki czemu osiągnęliśmy istotne znaczenie na rynku telekomunikacyjnym.
Działamy przejrzyście i przewidywalnie, co na rynku kapitałowym jest szczególnie cenne. Mimo, że dokonujemy licznych inwestycji i sukcesywnie zwiększamy skalę prowadzonej działalności, corocznie dzielimy się z akcjonariuszami wypracowanym zyskiem w formie dywidendy.
Zarząd spółki


Struktura Grupy Eurotel S.A.
W naszym portfolio są dwaj operatorzy telefonii komórkowej. Oprócz tego w ramach jednostki dominującej prowadzimy współpracę z Apple w zakresie sprzedaży sprzętu oraz usług z nim związanych w szczególności serwisu sprzętu oraz za pośrednictwem spółki zależnej podobnego rodzaju działalność z firmą Xiaomi dla której prowadzimy sieć salonów sprzedaży. Współpracujemy również z operatorem telewizji satelitarnej Canal+. Dzięki takiej strukturze nasze przychody równomiernie rozkładają się zarówno, jeśli chodzi o usługi jak i marże i nie są uzależnione wyłącznie od jednego partnera czy branży.
Eurotel S.A.
Viamind Sp. z o.o.
Historia Spółki
Eurotel wprowadzał w 1996 roku do Polski standard telefonii komórkowej GSM jako jedna z pierwszych firm zajmujących się jego sprzedażą. Zaczynaliśmy od kilku lokalizacji w Trójmieście. Dziś nasze salony sprzedaży obejmują całą Polskę, a rocznie podpisujemy łącznie około pół miliona umów i osiągamy przychody przekraczające 400 mln zł. Rozwijaliśmy się początkowo organicznie, a po wejściu na główny parkiet GPW w Warszawie w 2006 roku wykorzystaliśmy pozyskany kapitał do dynamicznego rozwoju przez liczne akwizycje innych sieci sprzedaży. Kupiliśmy również udziały w innych spółkach, dzięki czemu staliśmy się partnerem dla kolejnych operatorów, dywersyfikując źródła przychodów. Współpracujemy obecnie nie tylko z operatorami telekomunikacyjnymi, ale również producentami elektroniki jak Apple czy Xiaomi. W naszym portfolio jest również spółka zajmująca się energią odnawialną w segmencie fotowoltaiki.
Najważniejsze wydarzenia
1996
Uruchomienie pierwszej sieci telefonii komórkowej GSM w Polsce – rozpoczęcie działalności jako autoryzowana sieć sprzedaży Eurotel.
2002
Połączenie z innym autoryzowanym przedstawicielem operatora Era – siecią Tele-Net i stworzenie największej w północnej Polsce sieci sprzedaży z ponad 60 salonami.
2006
Udany debiut na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – kurs wzrasta o ponad 16% na zamknięciu sesji.
2007
Przejęcie innej sieci sprzedaży liczącej 51 salonów w ramach operatora Era i pokrycie większości kraju siecią własnych salonów.
2008
Przejęcie innej sieci sprzedaży liczącej 44 salony i działającej w ramach operatora Era.
2009
Zakup większościowego pakietu udziałów w jednej z sieci sprzedaży operatora PLAY liczącej 55 salonów.
2013
Uruchomienie sklepów iDream będących autoryzowanymi punktami sprzedaży marki Apple.
2014
Uruchomienie autoryzowanego serwisu produktów marki Apple.
2015
Nabycie 40% udziałów w spółce Soon Energy Sp. z o.o. zajmującej się energią odnawialną.
2019
Rozpoczęcie współpracy z Xiaomi i stworzenie własnej marki MiMarkt dedykowanej do zarządzania salonami sprzedaży oraz sklepem internetowym z ofertą tego producenta
2022
Sprzedaż 46% udziałów spółki Soon Energy Poland
Stay In Touch